30 Aralık 2013 Pazartesi

56'dan 47'ye -Nasıl zayıfladım -

Blogumu takip edenler bilirler yaklaşık 5-5buçuk ay öncesinde kendimce sıkı ama çevremce paso yiyen bir diyete girmiştim (bkz.http://hayatinnesesi.blogspot.com/2013/07/yok-yok-kilodan-degil.html.) İşin sırrını buldum (kendi namıma) :) Zayıflamak hayal değil onu keşfettim kendimde.. Şimdii gelelim hikayesine; Tartıya çıktığımda kendimi 56 kilo görünce gözlerime inanamadım onun yanında gözlerim doldu küçücük bir vücuda (boyum 1.53 cm) nasıl olur da bu kadar kiloyu sığdırabildim diye kendimi yadırgıyorum şimdi. Nasıl eziyet etmişim kendime, vücuduma hatta psikolojime. Çevremdeki insanların uyarılarına hiç kulak asmamam bi yana tombul bacaklarla minicik etekler giyip "çok zayıfım benn" diye gezmem diğer yana :)). Bu durumu farketmemle benim için kıymetli olan insanların desteğiyle zayıflama kararı aldım. Her zayıflamak isteyen insan gibi o siteden bu siteye o kitaptan diğer kitaba araştırma yaptım. Kendime en uygun olan şeyi bulabilmek namına. İnsanlar hayatlarını düzene sokabilek için sürekli bir çaba halinde. Aynaya baktığımda aslında uzun zaman bende var olan ama görmek istemediğimden büyük ihtimalle görmediğim kocaman yanaklarımı görebiliyordum artık ki bu beni çok rahatsız etmeye başlamıştı. Bilenlere danıştım, özellikle ablamın çok desteğini gördüm burda; eğer yakın çevrenizde zayıflama hikayesi varsa mutlaka tutunun derim inanılmaz motive ediyor insanı. Bunu ye bunu yeme diye birşey uygulamadım benim felsefem -heryerde bilinen- "hepsinden ye ama az ye oldu" Sabah kahvaltısının önemini keşfettim, erken uyanmanın her ne kadar zor gelse de vücudu daha dinç tuttuğunu sizin vücudunuz için yaptığınız her şeyin karşılığını fazlasıyla geri aldığınızı ve daha birsürü şeyi keşfettim. Bi başarı öyküsü diyorum kendi çapımda buna. Daha önceleri de zayıfladım ama 1 ayda 5 kilo verip sonra 5 kiloyu hatta daha fazlasını yağ olarak geri aldığımı çok iyi hatırlıyorum. Amaa gayet güzel bir 9 kilo verdim ve kendimi artık gayet mutlu hissediyorum. Neyi yemem neyi ne kadar yememem gerektiğini öğrendim. Araştırmak güzel birşey bence, Okumak da öyle okudukça öğrenmek de tabi :) Bu blogu bu yüzden açtım aslında, hem okuyalım hem de beraber öğrenelim diye. Buyrun hanımlar ve tabiki bu konuya ilgi duyan beyler yorumlarınızla beni desteklerseniz çok sevinirim :) Ve işte büyük değişimin kanıtı ve ben :): değişimden önce: 
 Ve değişimden sonra: 

2 yorum:

  1. Baya bir motivasyona ihtiyacım var. :) Tebrikler Ceylan.. Gaza gelmem lazım benimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep destek tam destek sevgili Gonca :) Yazılarım son hızıyla devam edecek, sizin tüm canlılara verdiği desteği ben de size vermeye hazırım :))

      Sil